CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. január 19., szerda

Sziasztok!

Ez még nem friss, de arról is esik, majd a bejegyzésben és még valami ezt a kis szösszenetemet minden blogomra felteszem, mert sajnos csak nagyjából tudom, ki melyiket olvassa. Szóval a helyzet a következő, társultam egy történet erejéig Szozsa914 alias Zsanival, ezt szeretném ezúton is kicsit reklámozni.
A történetet nagyrészt nektek hoztuk létre kisebb részt pedig a saját szórakoztatásunkra. A történet, nem más, mint a Cullen család örök érvényű legendájának egy általunk kigondolt folytatása. Ha nem gond, most nem részletezném a sztorit, annyi biztos, hogy nem olyan folytatásra számíthattok, mint amilyet elképzeltetek. Ezen a linken találjátok meg a blogot http://twinlight-ikerfeny.blogspot.com/ , melynek címe Twin Light - Iker Fény. Az első fejezet, pedig holnapra várható!!!

A fejezetekben rengeteg munka van, így remélem aki olvassa megtisztel minket azzal, hogy ha csak egy szó is az, de megírja a véleményét. Viszont, ha valaki kényszert érez egy kisebb regény megírására kommentként, egyáltalán nem fogunk megsértődni:P

Annyit elárulok még a történettel kapcsolatban, hogy két szemszögből olvashatjátok majd. Az egyiket Szozsa írja majd, a másikat pedig én.

Most pedig jöjjön a többi történetemmel kapcsolatos új dolog:

Nagyon jól tudjátok, hogy ezzel a társulással, már a negyedik történetembe kezdtem bele /bár az elején azt hittem az első sem fog sikerülni/, ezért a úgy döntöttem, hogy a három történet friss időpontjait átteszem hétvégére. Szóval, ezentúl hétvégente kaptok frisst: Que quowle-ból, Emlékeimet keresve és Reménytelen szerelemből.
Már régóta tervezem, hogy bevezetem ezt a rendszert, mert így a legjobb mindenkinek. Nektek, bétámnak és nekem is.

Puszi:)
Carly

PS: A friss mindegyik blogra vasárnap kerül fel!!!

0 megjegyzés: